Wróć na poprzednią stronę
ALIENS RPG -> GRA -> TWORZENIE POSTACI -> CLOSE COMBAT

CLOSE COMBAT

Close combat, copyright by Sirduch 2000 Czas zająć się specjalizacją która stanowi trzon sił uderzeniowych wojsk kosmicznych, zarówno Kanady jak i USA (a także wielu innych państw). Chodzi tu oczywiście o CLOSE COMBAT-a. Żołnierza który specjalizuje się w walce w zamkniętych pomieszczeniach baz wojskowych i statków kosmicznych. Jest to żołnierz wyszkolony wszechstronnie, zaczynając od walki wręcz a kończąc na elektronice, informatyce i ładunkach wybuchowych. Żołnierze ci wkraczają do walki zazwyczaj w sytuacji kiedy nie pozostaje nic innego. Nie walczą na dystans tak jak to robi SNAJPER, nie podkradają się do przeciwnika tak jak to robi RECON, oni po prostu biorą M41 i idą do ataku beż względu na teren i pole w jakim im przyszło walczyć. Jeśli jest to baza kosmiczna to wiedzą jak, gdzie i po co blokować drzwi, jak wszelkiego rodzaju zakręty w korytarzach. Wykorzystują sprzęt jaki posiadają w celu najlepszego wykonania misji. Mimo dodatkowych szkoleń, w wielu działaniach zdają się na specjalistów (jak choćby RECON). Czasami są zrzucani na powierzchnie planet. Wtedy wykorzystują umiejętności zdobyte na otwartych poligonach. Jeśli terenem walki jest dżungla to korzystają z naturalnej ochrony terenu, przygotowują zasadzki, kładą pola minowe, atakują bez względu na pogodę czy porę dnia.

Informacje dla graczy i MG:
Zarówno gracze jak i MG powinni pamiętać iż CLOSE COMBAT nie będzie nigdy tak dobry w podchodzeniu przeciwnika jak RECON (nawet jeśli przejdzie stosowne szkolenia) ani też nigdy tak celnie nie będzie strzelał na dalekie dystanse jak SNAJPER (no chyba, że postać ma wybitne predyspozycje do zostania snajperem, rzadko się to zdarza, ale bywało). Jednak zawsze będzie lepszy od tych obu jeśli przyjdzie walczyć z przeciwnikiem jak równy z równym. Wtedy ta specjalizacja pokazuje swoje zęby. Jego wszechstronne wyszkolenie pozwala mu natychmiast przystąpić do walki bez względu na otoczenie. On nie musi jak snajper zając odpowiedniej pozycji ani jak recon podkraść się do przeciwnika. On po prostu rozpoczyna walkę z tym co ma i tylko to go interesuje. Dzięki temu nie stoi mu na przeszkodzie ani teren w jakim walczy, ani pogoda, ani pora dnia. To właśnie on potrafi szybko zorganizować punkt oporu w bazie i związać przeciwnika ogniem, aby reszta mogła wycofać się z bazy, on sam zaś w parę minut później dołącza do swoich i dalej podejmuje walkę - tym razem np. w lesie przygotowując mała niespodziankę z kilku min przeciwpiechotnych. CLOSE COMBAT jest jest uosobieniem prawdziwego wojownika który nie jest zależny od niczego ani od nikogo - on musi walczyć w każdych warunkach i w każdej sytuacji. Nie może sobie pozwolić na czekanie na dogodniejszą okazję. Korzysta z momentów które ma, aby zdać przeciwnikowi jak największe straty.
Jeśli chodzi o walkę to właśnie on pracuje najbardziej z całego zespołu. To od niego często zależy czy przeciwnik przejdzie przez oddział jak przez masło czy też nagle zatrzyma się wchodząc w zasadzkę przy śluzie. Współpraca z operatorami smartgunów, powoduje, iż małe liczebnie oddziały wojsk kosmicznych są w stanie stanąć do walki z większym liczebnie oddziałem przeciwnika.
Pamiętajcie - podstawą każdego oddziału są CLOSE COMBAT i to tak naprawdę to oni wygrywają walki, bitwy a później całe wojny gdyż to oni biorą na swoje barki otwartą walkę z przeciwnikiem, który już wie że przyszło mu walczyć.
C.D.N.

Wróć/Back Do góry/Up